Zapytania ofertowe - nieaktywne (54)

28.11.2024 - 10:40

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.272.4.2024.JS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    05.12.2024r. godz. 10:00

19.11.2024 - 12:07

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KMIII.272.4.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 10 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    29.11.2024r. godz. 10:00

18.11.2024 - 10:22

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,

     

    • Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Brak

  • Termin składania ofert *

    9.12.2024 r., do godz. 16.00

13.11.2024 - 12:34

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.272.4.2024.JS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    27.11.2024r. godz. 10:00

04.11.2024 - 12:02

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.9.2024.JG
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    1.Przedmiotem zamówienia jest:

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi;
    - część 2: wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

    2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na dwie części.

    3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.

    4.Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie:

    a) ocena ofert;

    b) wybór najkorzystniejszej oferty;

    c) zawarcie umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (30 dni),  najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.;

    - część 2: na wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (15 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    zgodnie z OPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    W części 1 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na telebimach i co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na ekranach LCD w komunikacji miejskiej.

    W części 2 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    podpisane przez osobę/y uprawnioną/e

    1) formularz ofertowy (zał. 2 do Zapytania ofertowego),

    2) wykaz wykonanych usług (zał. 3 do Zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zapytaniu ofertowym Wykonawca przedstawi listy rekomendacyjne, rekomendacje, referencje, poświadczenie wykonania usługi potwierdzające należyte wykonanie usługi.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    13.11.2024 r. do godz. 10:00

30.10.2024 - 14:52

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * Nr 11/CSI/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Zamawiający wymaga dostawy do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, ul. Piłsudskiego 8, 90-050 Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz. 10:00

06.11.2024 - 14:30

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * 12/CSI/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka123, 97-400 Bełchatów.

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 70%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    -termin wykonania 30%

  • Termin składania ofert *

    Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz.10:00

28.10.2024 - 16:03

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KS.III.2600.10.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    12.11.2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Filharmonia Łódzka, ul. G. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Nie dotyczy

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Podpisane przez osobę/y upoważnioną/e oświadczenie wykonawcy (zał. nr 2 do umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    5.11.2024 r. godz. 10:00

25.10.2024 - 13:37

Sporządzanie wniosków do Sądu przez upoważnionego przez Marszałka Województwa Łódzkiego lekarza psychiatrę o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu:

    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    15 listopada 2024 r., do godz. 16.00

18.10.2024 - 12:40

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
    • Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% cena brutto za godzinę wykonywania przedmiotu zamówienia
  • Termin składania ofert *

    Do 8.11.2024 r. do godz. 16.00

Strona 1 z 6