Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania ofertowe - nieaktywne (18)

06.10.2025 - 11:58

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/18/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Zapytania Ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do Zapytania Ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    20.10.2025r. godz. 12:00

02.10.2025 - 11:09

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTIV.45.10.1.2025.EJ
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Projektu Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2025r.
    Szczegółowy harmonogram określony w §3 Projektu umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Załączniku Nr 1 do Projektu Umowy (SOPZ) w pkt.IX.9.9 d)

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Kryterium Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kampanii promocyjnych w Internecie o zasięgu regionalnym - 40% (40 pkt), zgodnie z poniższym schematem:
    10 pkt - realizacja 2 kampanii
    20 pkt - realizacja 4 kampanii
    30 pkt - realizacja 6 kampanii
    40 pkt - realizacja 8 kampanii
    Doświadczenia w realizacji kampanii promocyjnych w Internecie o zasięgu regionalnym będzie badane na podstawie Formularza Ofertowego pkt.2 Tabeli 2.

  • Termin składania ofert *

    16.10.2025r. godz. 12:00

24.09.2025 - 12:16

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * ROWIV.433.18.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wyjazd zorganizowany zostanie w terminie od 13 października do 14 listopada 2025 r. Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Wielkopolskie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Załączniku Nr 2 do Zapytania Ofertowego (Wykaz usług)

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego)
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)
    3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 2 do Umowy (Oświadczenie Wykonawcy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    08.10.2025r. godz. 12:00

18.09.2025 - 13:52

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/16/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    03.10.2025r. godz. 12:00

18.09.2025 - 13:28

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTII.813.9.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Usługi składające się na przedmiot zamówienia będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2025 r. lub, jeśli dojdzie do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 2 projektu umowy przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania tych środków.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w wykazie osób - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy)
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób (wykaz w załączeniu)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    03.10.2025r. godz.12:00

17.09.2025 - 10:57

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFVI.8063.1.2023
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
    1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie przynajmniej dwa [2] studia wykonalności w sektorze transportu kolejowego,
    2) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia Ekspertem ds. finansowo-ekonomicznych, posiadającym wykształcenie wyższe, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej pięć [5] analiz kosztów i korzyści stanowiących element Studium Wykonalności w sektorze transportu kolejowego.
    Przez pojęcie Studium Wykonalności Zamawiający rozumie każdy dokument, którego celem było zaprezentowanie zasadności realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w sektorze transportu kolejowego wraz ze wskazaniem optymalnego zakresu realizacji przy jak najkorzystniejszym rozwiązaniu technicznym oraz pokazanie jego wykonalności w aspekcie: finansowym, operacyjnym i środowiskowym.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (formularz w załączeniu)
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług i osób (wykaz w załączeniu)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” - 40%
    Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium Doświadczenie Wykonawcy, zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu punktów za dodatkowe doświadczenie (ponad minimalne) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała Studium Wykonalności.
    Za to kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższych zasad:
    a) 10 pkt za wykonanie dwóch [2] analiz ponad minimalnie wymagane;
    b) 20 pkt za wykonanie czterech [4] analiz ponad minimalnie wymagane;
    c) 30 pkt za wykonanie sześciu [6] analiz ponad minimalnie wymagane;
    d) 40 pkt za wykonanie ośmiu [8] analiz ponad minimalnie wymagane.

  • Termin składania ofert *

    02.10.2025r. godz.12:00

11.09.2025 - 14:33

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIV.2633.2.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia: przez okres 48 miesięcy od dnia protokolarnego wydania samochodu Zamawiającemu

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca spełni warunki udziału w zapytaniu jeżeli: prowadzi co najmniej 18 miesięcy działalność gospodarczą polegającą na najmie samochodów oraz właściwie zrealizował umowę najmu co najmniej 1 samochodu bądź właściwie realizuje przez okres co najmniej 12 miesięcy ww. umowę

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej: scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Skrócony termin wydania samochodu 40%

  • Termin składania ofert *

    26.09.2025r. godz. 12:00

27.08.2025 - 10:25

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTII.813.9.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    Usługi składające się na przedmiot zamówienia będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2025 r. lub, jeśli dojdzie do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 2 umowy przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania tych środków.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w wykazie osób - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy),
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.09.2025r. godz. 12:00

14.08.2025 - 11:34

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/14/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    29.08.2025r. godz. 12:00

25.07.2025 - 14:42

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/10/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.08.2025r. godz. 12:00