Przejdź do treści

Zapytania ofertowe - nieaktywne (61)

10.03.2025 - 14:18

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * ROWIV.433.09.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Spotkanie zostanie zorganizowane w terminie od 23 do 25 kwietnia 2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    województwo łódzkie, powiat poddębicki

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu Ofertowym

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (załącznik nr 2 do umowy)
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
    3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 4 do umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Jakość żywności - 15%

    Hotel na wyłączność uczestników spotkania - 25%

    Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w Zapytaniu Ofertowym.

  • Termin składania ofert *

    17.03.2025r. godz. 12:00

04.03.2025 - 13:28

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CSIII.1333.24.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    10.03.2025r. godz.12:00

06.02.2025 - 13:32

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9081.3.1.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    15.12.2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Teren Województwa Łódzkiego

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawcą zamówienia może być wyłącznie lekarz specjalista w dziedzinie medycyny pracy lub medycyny transportu, posiadający:

    • uprawnienia do przeprowadzania badań lekarskich w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami,
    • co najmniej 10-letni staż w zawodzie lekarza,
    • co najmniej 5–letnie doświadczenie w wykonywaniu badań w trybie odwoławczym, w jednej z placówek wymienionych w § 11 pkt 1) i 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 roku w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2022 r. poz. 2503),
    • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, o których mowa w § 12 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 roku w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2022 r. poz. 2503).
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1. oświadczenie Wykonawcy o nie byciu karanym za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub przeciwko wiarygodności dokumentów,
    2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu, które zostały wymienione w pkt. IV ppkt 2-4,
    3. podpisana przez Wykonawcę „Informację o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
    4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wobec braku zaistnienia okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    27.02.2025 r.

06.02.2025 - 11:29

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/1/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    20.02.2025 godz. 12:00

21.01.2025 - 11:50

Oferty należy składać w języku polskim w formie elektronicznej tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIV.2632.3.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 31 grudnia 2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Do zapytania mogą przystąpić Wykonawcy, których punkty usługowe (miejsce realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) znajduje się w odległości 10 km od siedziby Zamawiającego.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 80%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    20% - upust na części oraz materiały eksploatacyjne.

  • Termin składania ofert *

    04.02.2025 r. do godz. 10:00

14.01.2025 - 13:42

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1. Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,


    2. Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    brak

  • Termin składania ofert *

    28.01.2025 r., do godz. 16.00

17.12.2024 - 15:12

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,

     

    • Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    nie ma

  • Termin składania ofert *

    7 stycznia 2025 r., do godz. 16.00

28.11.2024 - 10:40

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.272.4.2024.JS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    05.12.2024r. godz. 10:00

19.11.2024 - 12:07

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KMIII.272.4.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 10 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    29.11.2024r. godz. 10:00

18.11.2024 - 10:22

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,

     

    • Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Brak

  • Termin składania ofert *

    9.12.2024 r., do godz. 16.00

Strona 1 z 7