Zapytania ofertowe - nieaktywne (69)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/5/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
04.06.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.3241.2.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Spisy z natury od 01.10.2025r. do 24.10.2025r. z możliwością przedłużenia do 31.10.2025r.
Ustalenie różnic inwentaryzacyjnych polegające na wygenerowaniu raportów końcowych (nadwyżek, niedoborów, arkuszy obiektów nie zinwentaryzowanych, arkuszy niezgodności) w terminie do 07.11.2025r. Szczegółowy harmonogram wskazany w załączniku nr 3 do projektu umowy. -
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1)
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50%
-
Kryteria oceny ofert: inne
- brak udokumentowanej przynajmniej jednej przeprowadzonej inwentaryzacji - 0 pkt – oferta nie będzie rozpatrywana,
- jedna przeprowadzona inwentaryzacja - 10 pkt,
- dwie przeprowadzone inwentaryzacje - 20 pkt,
- trzy przeprowadzone inwentaryzacje - 30 pkt,
- cztery przeprowadzone inwentaryzacje - 40 pkt,
- pięć i więcej przeprowadzonych inwentaryzacji - 50 pkt. -
Termin składania ofert *
29.05.2025r. godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/2/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miasto Łódź
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
26.05.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8060.22.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
12 lipca 2025 r. – 9 sierpnia 2025 r.
Zgodnie z harmonogramem określonym w Zapytaniu Ofertowym. -
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika nr 1 - Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
2) ofertę cenową brutto dla poszczególnych pociągów nadzwyczajnych. Oferta zaokrąglona do pełnych złotych. (niniejszy dokument Wykonawca sporządza we własnym zakresie). - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * %100
-
Termin składania ofert *
26.05.2025 r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PROWIV.433.14.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
02.05.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PMV.0633.1.2025.RS
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Projektu umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia zawarcia umowy do 22.12.2025r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu (odpowiedni formularz załączony do niniejszego zapytania ofertowego) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Odległość od siedziby Zamawiającego - 30%
Rampa - 5%
Parking - 5%
Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w Zapytaniu Ofertowym
-
Termin składania ofert *
23.04.2025r. godz.10:00
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
3. W przypadku, gdy Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wykonawców zostaną one umieszczone na stronie www.bip.lodzkie.pl
4. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.
5. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
6. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnych wzorów umów.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.7.2025.
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 13 czerwca 2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.7.2025.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.7.2025
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60 %
-
Kryteria oceny ofert: inne
40% doświadczenie
-
Termin składania ofert *
Do dnia 22 kwietnia 2025 r. godzina 16:00
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
3. W przypadku, gdy Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wykonawców zostaną one umieszczone na stronie www.bip.lodzkie.pl
4. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.
5. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
6. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnych wzorów umów.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.6.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 13 czerwca 2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
ŁÓDŹ
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.6.2025.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.6.2025
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60 %
-
Kryteria oceny ofert: inne
40% doświadczenie
-
Termin składania ofert *
Do dnia 22 kwietnia 2025 r. godzina 16:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ROWIV.433.09.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Spotkanie zostanie zorganizowane w terminie od 23 do 25 kwietnia 2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
województwo łódzkie, powiat poddębicki
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu Ofertowym
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (załącznik nr 2 do umowy)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 4 do umowy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Jakość żywności - 15%
Hotel na wyłączność uczestników spotkania - 25%
Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w Zapytaniu Ofertowym.
-
Termin składania ofert *
17.03.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CSIII.1333.24.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
10.03.2025r. godz.12:00