Zapytania ofertowe - nieaktywne (28)

11.04.2024 - 12:23

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/16/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Siedziba Zamawiającego

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wypełniony i podpisany załącznik nr 1: arkusz ilościowo – techniczny

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    26.04.2024 r. o godz. 1200

05.04.2024 - 15:36

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * ŚRI.721.45.2022.KD
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu (załącznik nr 1 - Projekt umowy i załącznik nr 1 do Projektu umowy - OPZ)

  • Termin wykonania zamówienia *

    21 dni od wezwania Zamawiającego

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    zgodnie z OPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu (załącznik nr 2 do Zapytania)

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wypełnione i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e:

    1) Formularz ofertowy (załącznik nr 3),

    2) Wykaz usług (załącznik nr 4),

    3) Wykaz osób (załącznik nr 5)

    4) Wykaz narzędzi (załącznik nr 6)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    26.04.2024 r. do godz. 10:00

03.04.2024 - 10:59

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/13/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    24.04.2024r. godz. 12:00

29.03.2024 - 12:29

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miejsce wykonania zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wykonawca:

    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% cena za sporządzenie jednego wniosku do Sądu
  • Termin składania ofert *

    Do 22.04.2024 r. do godz. 16.00

08.03.2024 - 12:11

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * SEDI.514.2.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)

  • Termin wykonania zamówienia *

    Dostawa w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą jedną bądź wiele części zamówienia.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego.
    2) specyfikację oferowanych produktów (parametry, nazwa/marka) dla danej części zamówienia na którą składa ofertę.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    29.03.2024r. godz. 10:00

26.02.2024 - 08:00

1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym. 2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. 3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.6.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wymagane oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.6.2024

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    doświadczenie 40%

  • Termin składania ofert *

    Do dnia 18 marca 2024 r. godzina 16:00

26.02.2024 - 08:00

1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.

2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.

3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.5.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

     Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wymagane oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.5.2024

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    doświadczenie 40%

  • Termin składania ofert *

    Do dnia 18 marca 2024 r. godzina 16:00

12.02.2024 - 16:00

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * RRIV.433.9.2024.MT
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    18 - 27 marca 2024

    Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    teren województwa małopolskiego

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Formularz ofertowy (zał. nr 1 do Zapytania ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Zapewnienie noclegu w obiekcie, który jest certyfikowanym partnerem Marki Lokalnej „Śliwkowy Szlak®” - 40%

  • Termin składania ofert *

    4.03.2024 r. do godz. 12:00

06.02.2024 - 09:12

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/8/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia od 01.04.2024 - 31.12.2025

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Terytorium Polski

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 2 do Umowy (Formularz Ofertowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    27.02.2024 godz. 12:00

25.01.2024 - 13:45

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * OPPVI.2600.5.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Realizacja zamówienia od daty podpisania umowy na okres 24 miesięcy lub do wyczerpania
    kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:

    - scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika nr 2 do Umowy (Formularz ofertowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    upływa w dniu 15.02.2024 r. godz. 10:00.

Strona 1 z 3