Kancelaria Sejmiku Województwa Łódzkiego

Al. Piłsudskiego 8

90-051 Łódź

tel. 042 663 30 50

fax 042 663 30 40

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 

Dyrektor: Marcin Skorupiński

Zastępca Dyrektora: Cezary Szydło


Zadania:

 

Do zadań Kancelarii Sejmiku należą sprawy związane z: organizacyjno – techniczną obsługą sejmiku, przewodniczącego, wiceprzewodniczących, prezydium sejmiku, komisji sejmiku i klubów radnych, a w szczególności:

1.Samodzielne Stanowisko ds. obsługi radnych i Kancelarii Sejmiku, które oznacza pisma symbolem "KSI"

  1. prowadzenie spraw przewodniczącego i wiceprzewodniczących sejmiku, ze szczególnym uwzględnieniem opracowywania projektów planów spotkań, narad i dyżurów;
  2. wykonywanie zadań określonych instrukcją kancelaryjną w zakresie dotyczącym sejmiku;
  3. zapewnienie organizacyjno-technicznej obsługi wizyt interesantów oraz gości przewodniczącego i wiceprzewodniczących sejmiku;
  4. pomoc w organizacji dyżurów radnych sejmiku;
  5. przyjmowanie oraz przekazywanie korespondencji (m. in zaproszeń) kierowanych do przewodniczącego oraz radnych sejmiku;
  6. nadzór nad dokumentami przygotowywanymi do podpisu przewodniczącego sejmiku;
  7. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem radnych;
  8. wykonywanie zadań związanych z obsługą sekretariatu.

2. Referat Sesji, które oznacza pisma symbolem "KSII"
  1. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem pracy sejmiku;
  2. prowadzenie rejestru i dokumentacji uchwał sejmiku;
  3. dokumentowanie oraz przechowywanie dokumentacji z przebiegu sesji;
  4. czuwanie nad stanem realizacji uchwał sejmiku oraz wniosków, interpelacji i zapytań radnych;
  5. przygotowywanie zbiorczej odpowiedzi (na podstawie wyjaśnień kierowników komórek organizacyjnych) na interpelacje i zapytania radnych dotyczące działania dwóch lub więcej komórek organizacyjnych;
  6. obsługa organizacyjna i kancelaryjno–biurowa sesji sejmiku;
  7. prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów samorządowych, a w szczególności zapewnienie merytorycznej i organizacyjno-administracyjnej obsługi Pełnomocnika ds. Wyborów;
  8. przygotowywanie do podpisu marszałka pism przekazujących uchwały sejmiku organom nadzoru;
  9. przekazywanie do publikacji uchwał sejmiku podlegających publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego;
  10. przekazywanie uchwał sejmiku organom nadzoru, komórkom organizacyjnym i wojewódzkim samorządowym jednostkom organizacyjnym podległym bezpośrednio członkom zarządu;
  11. redagowanie i publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
  12. prowadzenie rezerwacji sali obsługa techniczna spotkań odbywających się na I piętrze.
3. Samodzielne Stanowiska ds. Komisji Sejmiku oraz klubów radnych, które oznaczają pisma symbolem "KSIII"
  1. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem planów pracy komisji;
  2. dokumentowanie oraz przechowywanie dokumentacji z działalności komisji;
  3. prowadzenie rejestru i dokumentacji uchwał komisji;
  4. czuwanie nad stanem realizacji uchwał komisji;
  5. wykonywanie zadań związanych z obsługą organizacyjno–biurową komisji;
  6. obsługa doraźnych komisji sejmiku;
  7. obsługa rady programowej "Ziemia Łódzka";
  8. obsługa organizacyjno – biurowa radnych i klubów radnych;
  9. prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków;
4. Samodzielne Stanowisko-Rzecznik Prasowy Sejmiku Województwa Łódzkiego, który oznacza pisma symbolem "KSIV"
  1. obsługa medialna przewodniczącego sejmiku i radnych;
  2. organizacja konferencji prasowych;
  3. archiwizacja i analiza informacji prasowych;
  4. śledzenie informacji prasowych dot. sejmiku, w celu zajęcia stanowiska w kwestiach poruszonych w materiale prasowym;
  5. inicjowanie i nawiązywanie kontaktów z prasą i udostępnianie jej informacji mogących zainteresować opinię publiczną;
  6. umożliwianie dziennikarzom swobodnego nawiązywania kontaktów z przewodniczącym i radnymi sejmiku oraz uzyskiwanie ich opinii;
  7. informowanie prasy o działalności sejmiku;
  8. przekazywanie do prasy o zasięgu lokalnym i regionalnym tygodniowego kalendarza spotkań przewodniczącego sejmiku;
  9. przygotowywanie i kierowanie do prasy komunikatów i ogłoszeń sejmiku;
  10. przygotowywanie pism okolicznościowych (np. życzeń, gratulacji, kondolencji) oraz projektów wystąpień dla przewodniczącego i radnych sejmiku;
  11. przygotowywanie sprostowań i odpowiedzi jako oficjalnych reakcji na krytykę prasową;
  12. wyjaśnianie prasie powodów odmowy udzielania informacji oraz podanie w tej kwestii uzasadnienia prawnego;
  13. przygotowywanie informacji dotyczących sesji sejmiku oraz posiedzeń komisji w celu ich publikacji na stronach internetowych, w Newsletterze oraz w piśmie samorządowym Województwa Łódzkiego "Ziemia Łódzka".
5. Referat  Organizacyjno-Finansowy, które oznacza pisma symbolem "KSV"
  1. obsługa bieżącej działalności finansowej Kancelarii, z uwzględnieniem procedur zamówień publicznych;
  2. opracowywanie planu finansowego Kancelarii oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania planu finasnowego;
  3. monitorowanie realizacji budżetu oraz prowadzenie ewidencji wydatków;
  4. sprawozdanie pod względem formalnym dokumentów finansowych, opisywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do Departamentów Finansów celem ich realizacji;
  5. przygotowywanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rozliczeń podróży służbowych radnych i pracowników Kancelarii;
  6. prowadzenie ewidencji podsróży służbowych krajowych i zagranicznych;
  7. prowadzenie spraw związanych z zakupami materiałów i sprzętu dla Kancelarii;
  8. przygotowywanie projektów umów oraz sporządzanie listy wypłat diet należnych radnym;
  9. prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem w Związku Województw Rzeczpospolitej Polskiej;
  10. współpraca z Departamentem Promocji i Współpracy Zagranicznej przy organizaowaniu zagranicznych wyjazdów radnych.
captcha
Przeładuj
Polecane seriwsy:




 © 2015-2017 Departament Cyfryzacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego



ankieta-badania-satysfakcji

ankieta-badania-satysfakcji