Zapytania ofertowe - aktywne (3)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.9.2024.JG
-
Opis przedmiotu zamówienia *
1.Przedmiotem zamówienia jest:
- część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi;
- część 2: wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na dwie części.
3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
4.Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie:
a) ocena ofert;
b) wybór najkorzystniejszej oferty;
c) zawarcie umowy.
-
Termin wykonania zamówienia *
- część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (30 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.;
- część 2: na wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (15 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
zgodnie z OPZ
-
Warunki udziału w zapytaniu
W części 1 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na telebimach i co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na ekranach LCD w komunikacji miejskiej.
W części 2 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
podpisane przez osobę/y uprawnioną/e
1) formularz ofertowy (zał. 2 do Zapytania ofertowego),
2) wykaz wykonanych usług (zał. 3 do Zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zapytaniu ofertowym Wykonawca przedstawi listy rekomendacyjne, rekomendacje, referencje, poświadczenie wykonania usługi potwierdzające należyte wykonanie usługi.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
13.11.2024 r. do godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu:
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
15 listopada 2024 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
- Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
- Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
- pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% cena brutto za godzinę wykonywania przedmiotu zamówienia
-
Termin składania ofert *
Do 8.11.2024 r. do godz. 16.00