Zapytania ofertowe - aktywne (3)

04.11.2024 - 12:02

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.9.2024.JG
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    1.Przedmiotem zamówienia jest:

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi;
    - część 2: wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

    2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na dwie części.

    3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.

    4.Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie:

    a) ocena ofert;

    b) wybór najkorzystniejszej oferty;

    c) zawarcie umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (30 dni),  najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.;

    - część 2: na wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (15 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    zgodnie z OPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    W części 1 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na telebimach i co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na ekranach LCD w komunikacji miejskiej.

    W części 2 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    podpisane przez osobę/y uprawnioną/e

    1) formularz ofertowy (zał. 2 do Zapytania ofertowego),

    2) wykaz wykonanych usług (zał. 3 do Zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zapytaniu ofertowym Wykonawca przedstawi listy rekomendacyjne, rekomendacje, referencje, poświadczenie wykonania usługi potwierdzające należyte wykonanie usługi.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    13.11.2024 r. do godz. 10:00

25.10.2024 - 13:37

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu:

    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    15 listopada 2024 r., do godz. 16.00

18.10.2024 - 12:40

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wykonawca:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
    • Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
    • pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
    • podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% cena brutto za godzinę wykonywania przedmiotu zamówienia
  • Termin składania ofert *

    Do 8.11.2024 r. do godz. 16.00