Zapytania ofertowe - aktywne (6)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ROWIV.433.18.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Wyjazd zorganizowany zostanie w terminie od 13 października do 14 listopada 2025 r. Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Wielkopolskie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Załączniku Nr 2 do Zapytania Ofertowego (Wykaz usług)
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)
3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 2 do Umowy (Oświadczenie Wykonawcy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
08.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/16/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
03.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PSTII.813.9.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Usługi składające się na przedmiot zamówienia będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2025 r. lub, jeśli dojdzie do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 2 projektu umowy przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania tych środków.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w wykazie osób - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób (wykaz w załączeniu) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
03.10.2025r. godz.12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFVI.8063.1.2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie przynajmniej dwa [2] studia wykonalności w sektorze transportu kolejowego,
2) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia Ekspertem ds. finansowo-ekonomicznych, posiadającym wykształcenie wyższe, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej pięć [5] analiz kosztów i korzyści stanowiących element Studium Wykonalności w sektorze transportu kolejowego.
Przez pojęcie Studium Wykonalności Zamawiający rozumie każdy dokument, którego celem było zaprezentowanie zasadności realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w sektorze transportu kolejowego wraz ze wskazaniem optymalnego zakresu realizacji przy jak najkorzystniejszym rozwiązaniu technicznym oraz pokazanie jego wykonalności w aspekcie: finansowym, operacyjnym i środowiskowym. -
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (formularz w załączeniu)
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług i osób (wykaz w załączeniu) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” - 40%
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium Doświadczenie Wykonawcy, zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu punktów za dodatkowe doświadczenie (ponad minimalne) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała Studium Wykonalności.
Za to kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższych zasad:
a) 10 pkt za wykonanie dwóch [2] analiz ponad minimalnie wymagane;
b) 20 pkt za wykonanie czterech [4] analiz ponad minimalnie wymagane;
c) 30 pkt za wykonanie sześciu [6] analiz ponad minimalnie wymagane;
d) 40 pkt za wykonanie ośmiu [8] analiz ponad minimalnie wymagane. -
Termin składania ofert *
02.10.2025r. godz.12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.17.2025.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Kryteria oceny ofert: inne
nie dotyczy
-
Termin składania ofert *
20.08.2025 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * Zapytanie 1/SPTII/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Organizacja turystycznych wyjazdów jednodniowych po województwie łódzkim, w zakresie świadczenia usługi przewodnickiej przez przewodników terenowych, podczas wyjazdów pociągiem zapewnionym przez Zamawiającego, a także w zakresie innych niezbędnych elementów potrzebnych do realizacji przedsięwzięcia opisanych w przedmiocie zamówienia.
- NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO: Województwo Łódzkie.
- MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY
- Oferty należy składać w języku polskim w formie elektronicznej tylko i wyłącznie za pośrednictwem aplikacji webowej na stronie https://bip.lodzkie.pl/aktywne-zapytania-ofertowe. Oferta złożona
w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym. - Termin składania ofert: 26.05.2025 rok do godziny 12:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne, osoby fizyczne), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
w szczególności dotyczące posiadanej wiedzy i doświadczenia. - Złożenie przez Wykonawcę oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy
o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
- Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
- KONTAKT W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Wykonawcy mogą składać zapytania za pośrednictwem aplikacji webowej.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali co najmniej:- dwie usługi przewodnickie na terenie województwa łódzkiego, każda dla grupy minimum 100 osobowej lub
- dwie usługi przewodnickie na terenie województwa łódzkiego, każda o wartości powyżej 20 000,00 zł;
a także wykaże, że usługi te zostały wykonane należycie poprzez np. dołączenie referencji, kopii protokołu końcowego umowy itp. (zgodnie z załącznikiem nr 2).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. W przypadku braku wykazania doświadczenia oferta będzie odrzucona.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W zakres świadczonych usług wchodzi:
- zapewnienie min. 6 przewodników na każdym z 5 wyjazdów turystycznych posiadających dokumenty ukończenia kursu przewodnika po województwie łódzkim oraz specjalistyczną wiedzę na temat miejsc wymienionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
- każdy z wyjazdów turystycznych pociągiem rozpocznie się nie wcześniej niż o godz. 12:00 i zakończy nie później niż o godz. 23:30, natomiast dokładne godziny odjazdu/przyjazdu pociągu będą podane na kilka dni przed realizacją wydarzenia;
- podczas każdego wyjazdu turystycznego pociągiem przewodnicy przejdą z grupą od 5 do 15 km w zależności od zaplanowanej trasy wycieczki;
- każdy z wyjazdów turystycznych pociągiem przewiduje maksymalnie 110 uczestników, w przypadku wyjazdów, podczas których zostanie zapewniony dodatkowo transport autokarem maksymalna liczba uczestników będzie wynosiła 100 osób;
- opieka nad uczestnikami od momentu zbiórki na dworcu kolejowym do zakończenia wyjazdu, koordynacja i nadzór nad logistyką wyjazdów, w tym podział uczestników na grupy (każda do 20 osób);
- harmonogram wyjazdu zostanie zrealizowany zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
- udzielanie przez przewodników odpowiedzi na pytania podróżnych, opowiadanie o miejscach znajdujących się na danej trasie wyjazdu, przeprowadzenie konkursów z wiedzy przyrodniczo – ekologicznej;
- zapewnienie biletów wstępu do obiektów turystycznych;
- zabezpieczenie przejazdów autokarami (zakup usługi transportowej), zgodnie z planem wyjazdów turystycznych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
- zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, na każdym wyjeździe turystycznym 5 upominków (drobnych gadżetów turystycznych) jako nagród w ramach konkursu ekologicznego (wartość jednostkowa nagrody max. 70,00 złotych brutto, jednak suma kosztów wszystkich nagród nie może przekroczyć kwoty 1.750,00 zł brutto);
- zapewnienie na każdym wyjeździe bezpłatnego miejsca piknikowego.
- TERMIN REALIZACJI ZADANIA
Zamówienie zostanie wykonane w miejscach i terminach wskazanych poniżej:
- 12 lipca – Spalski Park Krajobrazowy oraz Inowłódz (koncert plenerowy przy Zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu),
- 19 lipca – Koluszki i Lisowice (koncert plenerowy w okolicach plaży w Lisowicach),
- 26 lipca – Kutno oraz Leszczynek (koncert plenerowy przy Centrum Kultury Gminy Kutno w Leszczynku),
- 2 sierpnia – Tomaszowska Okrąglica oraz Smardzewice (koncert plenerowy na plaży w Smardzewicach nad Zalewem Sulejowskim),
- 9 sierpnia – Bolimowski Park Krajobrazowy oraz Lipce Reymontowskie (koncert plenerowy w Zagrodzie Ludowej w Lipcach Reymontowskich).
- KRYTERIUM WYBORY NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Cena: 100%
- LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
- Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 zapytania ofertowego.
- Oświadczenie o sytuacji ubezpieczeniowej Wykonawcy w przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne.
- Wykaz minimum 2 usług przewodnickich zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (załącznik nr 2 zapytania ofertowego).
- Dokument potwierdzający wykonanie usługi w sposób należyty (np.: referencje, kopia protokołu odbioru końcowego umowy itp.).
- TRYB ZAPYTANIA
- Wykonawcy składającemu oferty nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania
od czynności Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty oraz bez podawania przyczyn.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do wyjaśnień treści złożonej oferty lub dokumentów.
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej zamieści informację dokonaniu tej czynności na stronie internetowej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert, których złożenie może być uznane za czyn nieuczciwej konkurencji w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub które podlegałyby odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
- Wykonawca winien dokonać wyceny poszczególnych jednodniowych wyjazdów turystycznych, a także ich składowych elementów oraz przedstawić ofertę cenową wg tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania.
Podpisanie umowy uzależnione jest od otrzymania dofinansowania na realizację projektu z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
-
Termin wykonania zamówienia *
Terminy wycieczek zostały podane w załączonych dokumentach.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane dokumenty i oświadczenia znajdują się w załączeniu do zapytania.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert: 26.05.2025 rok do godziny 12:00.