Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania ofertowe - nieaktywne (12)

11.09.2025 - 14:33

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIV.2633.2.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia: przez okres 48 miesięcy od dnia protokolarnego wydania samochodu Zamawiającemu

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca spełni warunki udziału w zapytaniu jeżeli: prowadzi co najmniej 18 miesięcy działalność gospodarczą polegającą na najmie samochodów oraz właściwie zrealizował umowę najmu co najmniej 1 samochodu bądź właściwie realizuje przez okres co najmniej 12 miesięcy ww. umowę

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej: scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Skrócony termin wydania samochodu 40%

  • Termin składania ofert *

    26.09.2025r. godz. 12:00

27.08.2025 - 10:25

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTII.813.9.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    Usługi składające się na przedmiot zamówienia będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2025 r. lub, jeśli dojdzie do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 2 umowy przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania tych środków.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w wykazie osób - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy),
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.09.2025r. godz. 12:00

14.08.2025 - 11:34

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/14/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    29.08.2025r. godz. 12:00

25.07.2025 - 14:42

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/10/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.08.2025r. godz. 12:00

24.07.2025 - 15:32

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTIV.45.7.2025.WF
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    a. I etap Zamówienia
    • działania zarządcze i koordynacyjne, niezbędne do wykonania dokumentu wdrożeniowego „Założenia systemu wsparcia nowoczesnego rolnictwa szklarniowego” – w terminie 6 tygodni od dnia podpisania Umowy;
    • wykonanie ww. dokumentu wdrożeniowego – w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy;
    b. II etap Zamówienia
    • organizacja konferencji promującej wykonany dokument wdrożeniowy – w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Zgodnie z SOPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 2),

    2) Wypełniony i podpisany Wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 3) z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne
    • Doświadczenie personelu kluczowego – projektanta branży architektonicznej – 20%;
    • Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. organizacji wydarzeń – 10%;
    • Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. dokumentacji – 10%.
  • Termin składania ofert *

    8.08.2025 r. godz. 12:00

18.07.2025 - 12:35

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.65.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    24 miesiące licząc od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    08.08.2025 r., godz. 16.00

15.07.2025 - 12:35

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/8/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    30.07.2025r. godz. 12:00

30.06.2025 - 12:57

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * FMIV.3035.35.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym oraz istotnych postanowieniach umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia:
    - do dnia 8 maja 2026 roku (dotyczy Sprawozdania finansowego Województwa Łódzkiego za 2025 rok),
    - do dnia 7 maja 2027 roku (dotyczy Sprawozdania finansowego Województwa Łódzkiego za 2026 rok).

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Oferty mogą składać firmy audytorskie:
    • uprawnione do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego spełniające kryteria określone w ww. ustawie o biegłych rewidentach (…) oraz wpisane na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego,
    • które przeprowadziły przynajmniej dwa badania sprawozdań finansowych w jednostkach samorządu terytorialnego w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert (dotyczy badania sprawozdań finansowych za lata 2020 – 2024).

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (oferta firmy audytorskiej),
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
    3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    14.07.2025r. godz. 12:00

25.06.2025 - 11:47

Sporządzanie wniosków do Sądu przez upoważnionego przez Marszałka Województwa Łódzkiego lekarza psychiatrę o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego

Wartość zamówienia nie może przekroczyć 4.000 zł brutto.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.17.2025.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Sporządzanie wniosków do Sądu przez upoważnionego przez Marszałka Województwa Łódzkiego lekarza psychiatrę o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego”.

      2. Na przedmiot zamówienia składa się sporządzenie wniosków do sądu o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego (podstawa prawna: art. 46 ust. 2c cytowanej ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego).

      3. Sporządzenie wniosku następuje na podstawie dokumentów przekazanych przez Departament Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego – postanowienia sądowego o przymusowym leczeniu w szpitalu psychiatrycznym bez zgody osoby chorej i informacji o dwukrotnej nieudanej próbie przewiezienia na podstawie art. 46 ust. 2b cytowanej ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego.

      4. Wykonawcą zamówienia może być wyłącznie lekarz specjalista w dziedzinie psychiatrii.

      5. Wykonawca zostanie upoważniony przez Marszałka Województwa do realizacji przedmiotu zamówienia.

      6. Wykonawca zobowiązuje się złożyć wniosek, o którym mowa w punkcie 1, w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania dokumentów z Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.

      7. Podstawą wynagrodzenia jest cena jednostkowa brutto za sporządzenie jednego wniosku do Sądu o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu
      do szpitala psychiatrycznego.

      8. Wynagrodzenie wypłacane będzie na podstawie kopii wniosku do Sądu o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego, na której będzie widniała prezentata Sądu o przyjęciu wniosku lub po przedłożeniu potwierdzenia nadania takiego wniosku do Sądu za pośrednictwem operatora pocztowego.

      9. Od wynagrodzenia Zamawiający odliczy należne składki na ubezpieczenie zdrowotne i zaliczkę na poczet podatku dochodowego.

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;


    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;


    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;


    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wykonawca:


    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);


    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;


    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;


    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;


    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;


    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% -cena brutto za sporządzenie 1 wniosku
  • Termin składania ofert *

    Do dnia 16.07.2025 r., do godz. 16.00

09.06.2025 - 14:23

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CSI.3037.7.13.2020
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    24 miesiące od 1 października 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymywaniu systemu monitorowania jakości powietrza, składającego się z co najmniej 55 szt. czujników, przez okres min. 12 miesięcy. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału, zobowiązany jest do załączenia wraz z ofertą referencji potwierdzających należyte wykonanie w/w usługi.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi będącej warunkiem udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.
    2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    24.06.2025r. godz. 12:00