Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania ofertowe - nieaktywne (72)

09.06.2025 - 11:28

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/4/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zgodnie z OPZ i projektem umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Zgodnie z OPZ i projektem umowy

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu (zał. nr 3)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    23.06.2025 r. godz. 12:00

02.06.2025 - 12:32

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CSIII.3037.3.5.2025.MS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia w okresie między 30.06.2025r a 29.08.2025r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Doświadczenie - 15%, Lokalizacja - 15%, Szczegółowy program warsztatów - 20%.

  • Termin składania ofert *

    17.06.2025r. godz.12:00

29.05.2025 - 13:27

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KMII.613.1.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu (załącznik nr 1 do umowy)

  • Termin wykonania zamówienia *

    Forum planowane jest wstępnie na dni 12-13 września 2025 roku - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu; data potwierdzona będzie do 14 dni przed wydarzeniem. Forum może odbyć się najpóźniej do dnia 30 września 2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Usługa zostanie zrealizowana na terenie m. Łodzi (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna Łódź Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź). Salę zapewnia Zamawiający

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
    2. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Dodatkowa atrakcja/działanie - 30%

    Doświadczenie koordynatora - 20%

    Szczegółowy opis kryteriów zawiera załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

  • Termin składania ofert *

    13.06.2025 r. do godz. 12:00

21.05.2025 - 14:15

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/5/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    04.06.2025r. godz. 12:00

14.05.2025 - 14:17

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.3241.2.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Spisy z natury od 01.10.2025r. do 24.10.2025r. z możliwością przedłużenia do 31.10.2025r.
    Ustalenie różnic inwentaryzacyjnych polegające na wygenerowaniu raportów końcowych (nadwyżek, niedoborów, arkuszy obiektów nie zinwentaryzowanych, arkuszy niezgodności) w terminie do 07.11.2025r. Szczegółowy harmonogram wskazany w załączniku nr 3 do projektu umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1)
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    - brak udokumentowanej przynajmniej jednej przeprowadzonej inwentaryzacji - 0 pkt – oferta nie będzie rozpatrywana,
    - jedna przeprowadzona inwentaryzacja - 10 pkt,
    - dwie przeprowadzone inwentaryzacje - 20 pkt,
    - trzy przeprowadzone inwentaryzacje - 30 pkt,
    - cztery przeprowadzone inwentaryzacje - 40 pkt,
    - pięć i więcej przeprowadzonych inwentaryzacji - 50 pkt.

  • Termin składania ofert *

    29.05.2025r. godz. 10:00

09.05.2025 - 12:09

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/2/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    26.05.2025r. godz. 12:00

05.05.2025 - 12:04

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8060.22.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    12 lipca 2025 r. – 9 sierpnia 2025 r.
    Zgodnie z harmonogramem określonym w Zapytaniu Ofertowym.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika nr 1 - Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
    2) ofertę cenową brutto dla poszczególnych pociągów nadzwyczajnych. Oferta zaokrąglona do pełnych złotych. (niniejszy dokument Wykonawca sporządza we własnym zakresie).

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * %100
  • Termin składania ofert *

    26.05.2025 r. godz. 12:00

17.04.2025 - 11:32

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PROWIV.433.14.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    02.05.2025r. godz. 12:00

08.04.2025 - 13:43

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PMV.0633.1.2025.RS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Projektu umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia zawarcia umowy do 22.12.2025r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu (odpowiedni formularz załączony do niniejszego zapytania ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Odległość od siedziby Zamawiającego - 30%

    Rampa - 5%

    Parking - 5%

    Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w Zapytaniu Ofertowym

  • Termin składania ofert *

    23.04.2025r. godz.10:00

31.03.2025 - 12:10

1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.

2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.

3. W przypadku, gdy Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wykonawców zostaną one umieszczone na stronie www.bip.lodzkie.pl

4. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.

5. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.

6. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnych wzorów umów.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.7.2025.
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 13 czerwca 2025 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.7.2025.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.7.2025

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60 %
  • Kryteria oceny ofert: inne

    40% doświadczenie

  • Termin składania ofert *

    Do dnia 22 kwietnia 2025 r. godzina 16:00