Zapytania ofertowe - nieaktywne (48)

04.11.2024 - 12:02

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.9.2024.JG
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    1.Przedmiotem zamówienia jest:

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi;
    - część 2: wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

    2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na dwie części.

    3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.

    4.Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie:

    a) ocena ofert;

    b) wybór najkorzystniejszej oferty;

    c) zawarcie umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    - część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (30 dni),  najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.;

    - część 2: na wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (15 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    zgodnie z OPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    W części 1 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na telebimach i co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na ekranach LCD w komunikacji miejskiej.

    W części 2 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi).

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    podpisane przez osobę/y uprawnioną/e

    1) formularz ofertowy (zał. 2 do Zapytania ofertowego),

    2) wykaz wykonanych usług (zał. 3 do Zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zapytaniu ofertowym Wykonawca przedstawi listy rekomendacyjne, rekomendacje, referencje, poświadczenie wykonania usługi potwierdzające należyte wykonanie usługi.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    13.11.2024 r. do godz. 10:00

30.10.2024 - 14:52

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * Nr 11/CSI/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Zamawiający wymaga dostawy do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, ul. Piłsudskiego 8, 90-050 Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz. 10:00

06.11.2024 - 14:30

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * 12/CSI/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka123, 97-400 Bełchatów.

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 70%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    -termin wykonania 30%

  • Termin składania ofert *

    Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz.10:00

28.10.2024 - 16:03

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KS.III.2600.10.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    12.11.2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Filharmonia Łódzka, ul. G. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Nie dotyczy

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Podpisane przez osobę/y upoważnioną/e oświadczenie wykonawcy (zał. nr 2 do umowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    5.11.2024 r. godz. 10:00

26.09.2024 - 13:08

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oferty należy składać na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1A Meble / Załącznik nr 1B Krzesła) załączonym do zapytania ofertowego poprzez aplikacje webową.

Oferty złożone w inny sposób nie będą brane pod uwagę.

UWAGA !!! W związku z aktualizacją Załącznika nr 1A meble, proszę o składanie ofert na aktualnym załączniku.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.27.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    30 dni od dnia podpisania umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.10.2024 r. do godz. 12.00

06.09.2024 - 13:31

Sporządzanie wniosków do Sądu przez upoważnionego przez Marszałka Województwa Łódzkiego lekarza psychiatrę o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie.

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wykonawca:

    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    30.09.2024 r., do godz. 16.00

27.08.2024 - 09:03

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.16.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    30.08.2024 r., godz. 15.00

26.08.2024 - 15:42

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSII/1/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    IV kwartał 2024

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    na terenie miasta Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy

    2. Referencje potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Doświadczenie - 40%

  • Termin składania ofert *

    9.09.2024 r.

20.08.2024 - 11:37

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PRWII.433.11.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    siedziba Wykonawcy, spotkania konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego, kontakt zdalny, w zależności od potrzeb.

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1) Załącznik nr 1 „Formularz ofertowy”,

    2) Załącznik nr 2 „Wykaz wykonanych usług” wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie i zakończone,

    3) Załącznik nr 3 „Wykaz osób”.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Doświadczenie w opracowywaniu stron internetowych zgodnych ze standardami WCAG 2.1 (poziom A i AA) (D) - 40%

  • Termin składania ofert *

    3.09.2024 r. godz. 12:00

    6.09.2024 r. godz. 12:00

16.08.2024 - 14:25

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.4.2024.AT
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    od 01.09.2024 r. do 31.10.2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty
    • Wypełniony Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
    • Wypełniony Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    30.08.2024 r. godz. 10:00

Strona 1 z 5