Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania Ofertowe (11)

30.07.2025 - 13:20

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.17.2025.SK
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu
    • Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
    • Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
    • Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
    • Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wykonawca:

    • kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
    • dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
    • pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
    • oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
    • podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
    • podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    nie dotyczy

  • Termin składania ofert *

    20.08.2025 r., do godz. 16.00

25.07.2025 - 14:42

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/10/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    11.08.2025r. godz. 12:00

24.07.2025 - 15:32

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * PSTIV.45.7.2025.WF
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    a. I etap Zamówienia
    • działania zarządcze i koordynacyjne, niezbędne do wykonania dokumentu wdrożeniowego „Założenia systemu wsparcia nowoczesnego rolnictwa szklarniowego” – w terminie 6 tygodni od dnia podpisania Umowy;
    • wykonanie ww. dokumentu wdrożeniowego – w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy;
    b. II etap Zamówienia
    • organizacja konferencji promującej wykonany dokument wdrożeniowy – w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Zgodnie z SOPZ

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 2),

    2) Wypełniony i podpisany Wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 3) z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne
    • Doświadczenie personelu kluczowego – projektanta branży architektonicznej – 20%;
    • Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. organizacji wydarzeń – 10%;
    • Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. dokumentacji – 10%.
  • Termin składania ofert *

    8.08.2025 r. godz. 12:00

18.07.2025 - 12:35

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.65.2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    24 miesiące licząc od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    08.08.2025 r., godz. 16.00

15.07.2025 - 12:35

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/8/2025
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego

  • Termin wykonania zamówienia *

    Do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    30.07.2025r. godz. 12:00