Zapytania Ofertowe (11)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.17.2025.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Kryteria oceny ofert: inne
nie dotyczy
-
Termin składania ofert *
20.08.2025 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/10/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miasto Łódź
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
11.08.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PSTIV.45.7.2025.WF
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
a. I etap Zamówienia
• działania zarządcze i koordynacyjne, niezbędne do wykonania dokumentu wdrożeniowego „Założenia systemu wsparcia nowoczesnego rolnictwa szklarniowego” – w terminie 6 tygodni od dnia podpisania Umowy;
• wykonanie ww. dokumentu wdrożeniowego – w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy;
b. II etap Zamówienia
• organizacja konferencji promującej wykonany dokument wdrożeniowy – w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy. -
Miejsce wykonania zamówienia *
Zgodnie z SOPZ
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 2),
2) Wypełniony i podpisany Wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 3) z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
- Doświadczenie personelu kluczowego – projektanta branży architektonicznej – 20%;
- Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. organizacji wydarzeń – 10%;
- Doświadczenie personelu kluczowego – specjalista ds. dokumentacji – 10%.
-
Termin składania ofert *
8.08.2025 r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.65.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
24 miesiące licząc od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
08.08.2025 r., godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/8/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
30.07.2025r. godz. 12:00