Zapytania Ofertowe (74)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9081.3.1.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
15.12.2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Teren Województwa Łódzkiego
-
Warunki udziału w zapytaniu
Wykonawcą zamówienia może być wyłącznie lekarz specjalista w dziedzinie medycyny pracy lub medycyny transportu, posiadający:
- uprawnienia do przeprowadzania badań lekarskich w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami,
- co najmniej 10-letni staż w zawodzie lekarza,
- co najmniej 5–letnie doświadczenie w wykonywaniu badań w trybie odwoławczym, w jednej z placówek wymienionych w § 11 pkt 1) i 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 roku w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2022 r. poz. 2503),
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, o których mowa w § 12 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 roku w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2022 r. poz. 2503).
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1. oświadczenie Wykonawcy o nie byciu karanym za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub przeciwko wiarygodności dokumentów,
2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu, które zostały wymienione w pkt. IV ppkt 2-4,
3. podpisana przez Wykonawcę „Informację o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wobec braku zaistnienia okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
27.02.2025 r.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/1/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miasto Łódź
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
20.02.2025 godz. 12:00
Oferty należy składać w języku polskim w formie elektronicznej tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIV.2632.3.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 31 grudnia 2025 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Do zapytania mogą przystąpić Wykonawcy, których punkty usługowe (miejsce realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) znajduje się w odległości 10 km od siedziby Zamawiającego.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 80%
-
Kryteria oceny ofert: inne
20% - upust na części oraz materiały eksploatacyjne.
-
Termin składania ofert *
04.02.2025 r. do godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1. Wykonawca:
• kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
• dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
• pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
• oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
• podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
• podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
2. Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
• kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
• dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
• pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
• oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
• podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
• podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”, - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Kryteria oceny ofert: inne
brak
-
Termin składania ofert *
28.01.2025 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.087.18.2024.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
• Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
• Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
• Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
• Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej. -
Wymagane oświadczenie i dokumenty
- Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia;
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
- Lekarz wskazany do zastępowania Wykonawcy:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
- pisemna zgoda na wykonywanie przedmiotu zamówienia w zastępstwie, w tym na upoważnienie przez Marszałka Województwa (dotyczy lekarzy, którzy nie posiadają ważnego upoważnienia),
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Kryteria oceny ofert: inne
nie ma
-
Termin składania ofert *
7 stycznia 2025 r., do godz. 16.00