Zapytania ofertowe - nieaktywne (48)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.9.2024.JG
-
Opis przedmiotu zamówienia *
1.Przedmiotem zamówienia jest:
- część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi;
- część 2: wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na dwie części.
3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
4.Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie:
a) ocena ofert;
b) wybór najkorzystniejszej oferty;
c) zawarcie umowy.
-
Termin wykonania zamówienia *
- część 1: wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (30 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.;
- część 2: na wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi: XI-XII 2024 r. (15 dni), najpóźniej do 19 grudnia 2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
zgodnie z OPZ
-
Warunki udziału w zapytaniu
W części 1 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi emisji dwóch spotów informacyjno-edukacyjnych, o długości 30 sekund każdy ze spotów na telebimach i ekranach LCD w komunikacji miejskiej na terenie Łodzi).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na telebimach i co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na emisji spotów na ekranach LCD w komunikacji miejskiej.
W części 2 przedmiotu zamówienia (Wykonanie usługi ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych na terenie Łodzi).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) co najmniej dwie usługi/zamówienia, które polegały na ekspozycji plakatu dotyczącego uchwały antysmogowej i ochrony powietrza w wiatach przystankowych.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
podpisane przez osobę/y uprawnioną/e
1) formularz ofertowy (zał. 2 do Zapytania ofertowego),
2) wykaz wykonanych usług (zał. 3 do Zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zapytaniu ofertowym Wykonawca przedstawi listy rekomendacyjne, rekomendacje, referencje, poświadczenie wykonania usługi potwierdzające należyte wykonanie usługi.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
13.11.2024 r. do godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * Nr 11/CSI/2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Zamawiający wymaga dostawy do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, ul. Piłsudskiego 8, 90-050 Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * 12/CSI/2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka123, 97-400 Bełchatów.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 70%
-
Kryteria oceny ofert: inne
-termin wykonania 30%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2024 r. o godz.10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KS.III.2600.10.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
12.11.2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Filharmonia Łódzka, ul. G. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Nie dotyczy
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Podpisane przez osobę/y upoważnioną/e oświadczenie wykonawcy (zał. nr 2 do umowy)
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
5.11.2024 r. godz. 10:00
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferty należy składać na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1A Meble / Załącznik nr 1B Krzesła) załączonym do zapytania ofertowego poprzez aplikacje webową.
Oferty złożone w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
UWAGA !!! W związku z aktualizacją Załącznika nr 1A meble, proszę o składanie ofert na aktualnym załączniku.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.27.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
30 dni od dnia podpisania umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
11.10.2024 r. do godz. 12.00
Sporządzanie wniosków do Sądu przez upoważnionego przez Marszałka Województwa Łódzkiego lekarza psychiatrę o zarządzenie zatrzymania i przymusowego doprowadzenia przez Policję osoby chorej psychicznie, wobec której wydano postanowienie o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie.
-
Warunki udziału w zapytaniu
- Wykonawca może złożyć ofertę tylko za pośrednictwem aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę;
- Wykonawcy składającemu ofertę nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności Zamawiającego;
- Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn;
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem);
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii;
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
30.09.2024 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.16.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
30.08.2024 r., godz. 15.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSII/1/2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
IV kwartał 2024
-
Miejsce wykonania zamówienia *
na terenie miasta Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
2. Referencje potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Doświadczenie - 40%
-
Termin składania ofert *
9.09.2024 r.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PRWII.433.11.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
siedziba Wykonawcy, spotkania konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego, kontakt zdalny, w zależności od potrzeb.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1) Załącznik nr 1 „Formularz ofertowy”,
2) Załącznik nr 2 „Wykaz wykonanych usług” wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie i zakończone,
3) Załącznik nr 3 „Wykaz osób”.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Doświadczenie w opracowywaniu stron internetowych zgodnych ze standardami WCAG 2.1 (poziom A i AA) (D) - 40%
-
Termin składania ofert *
3.09.2024 r. godz. 12:006.09.2024 r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KLSII.704.4.2024.AT
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
od 01.09.2024 r. do 31.10.2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
- Wypełniony Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
- Wypełniony Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
30.08.2024 r. godz. 10:00