Zapytania ofertowe - nieaktywne (22)
Dodatkowe informacje
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zapytaniu Ofertowym oraz Projekcie Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia 01.01.2026 roku do dnia 30.11.2028 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Usługi kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
11.12.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/20/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Do 7 dni od otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Siedziba Zamawiającego
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
27.11.2025 r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KOIII.2600.65.2.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Realizacja zamówienia od dnia 01 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Umowy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
14.11.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CSI.433.1.1215.2010.ŁW
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy (SOPZ)
-
Termin wykonania zamówienia *
Zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie zezwala na wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 45 dni od podpisania umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Termin wykonania - 40% (40 pkt) - zgodnie ze deklaracją w pkt. 2 Formularza Ofertowego
Termin wykonania do 21 dni od podpisania umowy – 40 pkt.
Termin wykonania od 22 do 31 dni od podpisania umowy – 20 pkt.
Termin wykonania od 32 dni do 45 dni od podpisania umowy – 0 pkt. -
Termin składania ofert *
12.11.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/18/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Zapytania Ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 1 do Zapytania Ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
20.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PSTIV.45.10.1.2025.EJ
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Projektu Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2025r.
Szczegółowy harmonogram określony w §3 Projektu umowy. -
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Załączniku Nr 1 do Projektu Umowy (SOPZ) w pkt.IX.9.9 d)
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Kryterium Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kampanii promocyjnych w Internecie o zasięgu regionalnym - 40% (40 pkt), zgodnie z poniższym schematem:
10 pkt - realizacja 2 kampanii
20 pkt - realizacja 4 kampanii
30 pkt - realizacja 6 kampanii
40 pkt - realizacja 8 kampanii
Doświadczenia w realizacji kampanii promocyjnych w Internecie o zasięgu regionalnym będzie badane na podstawie Formularza Ofertowego pkt.2 Tabeli 2. -
Termin składania ofert *
16.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ROWIV.433.18.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Wyjazd zorganizowany zostanie w terminie od 13 października do 14 listopada 2025 r. Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Wielkopolskie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Załączniku Nr 2 do Zapytania Ofertowego (Wykaz usług)
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług (Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego)
3) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 2 do Umowy (Oświadczenie Wykonawcy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
08.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * CS/CSI/16/2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
03.10.2025r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PSTII.813.9.2025
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Usługi składające się na przedmiot zamówienia będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2025 r. lub, jeśli dojdzie do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 2 projektu umowy przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wyczerpania tych środków.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w wykazie osób - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 2 do Umowy)
2) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną wykazu osób (wykaz w załączeniu) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
03.10.2025r. godz.12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFVI.8063.1.2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie przynajmniej dwa [2] studia wykonalności w sektorze transportu kolejowego,
2) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia Ekspertem ds. finansowo-ekonomicznych, posiadającym wykształcenie wyższe, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej pięć [5] analiz kosztów i korzyści stanowiących element Studium Wykonalności w sektorze transportu kolejowego.
Przez pojęcie Studium Wykonalności Zamawiający rozumie każdy dokument, którego celem było zaprezentowanie zasadności realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w sektorze transportu kolejowego wraz ze wskazaniem optymalnego zakresu realizacji przy jak najkorzystniejszym rozwiązaniu technicznym oraz pokazanie jego wykonalności w aspekcie: finansowym, operacyjnym i środowiskowym. -
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego (formularz w załączeniu)
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Wykazu usług i osób (wykaz w załączeniu) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” - 40%
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium Doświadczenie Wykonawcy, zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu punktów za dodatkowe doświadczenie (ponad minimalne) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała Studium Wykonalności.
Za to kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższych zasad:
a) 10 pkt za wykonanie dwóch [2] analiz ponad minimalnie wymagane;
b) 20 pkt za wykonanie czterech [4] analiz ponad minimalnie wymagane;
c) 30 pkt za wykonanie sześciu [6] analiz ponad minimalnie wymagane;
d) 40 pkt za wykonanie ośmiu [8] analiz ponad minimalnie wymagane. -
Termin składania ofert *
02.10.2025r. godz.12:00