Zapytania ofertowe - nieaktywne (42)

26.02.2024 - 08:00

1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.

2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.

3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.5.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

     Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Wymagane oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.5.2024

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    doświadczenie 40%

  • Termin składania ofert *

    Do dnia 18 marca 2024 r. godzina 16:00

12.02.2024 - 16:00

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * RRIV.433.9.2024.MT
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    18 - 27 marca 2024

    Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    teren województwa małopolskiego

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Formularz ofertowy (zał. nr 1 do Zapytania ofertowego)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Zapewnienie noclegu w obiekcie, który jest certyfikowanym partnerem Marki Lokalnej „Śliwkowy Szlak®” - 40%

  • Termin składania ofert *

    4.03.2024 r. do godz. 12:00

06.02.2024 - 09:12

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/8/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    Termin realizacji zamówienia od 01.04.2024 - 31.12.2025

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Terytorium Polski

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 2 do Umowy (Formularz Ofertowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    27.02.2024 godz. 12:00

25.01.2024 - 13:45

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * OPPVI.2600.5.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Realizacja zamówienia od daty podpisania umowy na okres 24 miesięcy lub do wyczerpania
    kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:

    - scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika nr 2 do Umowy (Formularz ofertowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    upływa w dniu 15.02.2024 r. godz. 10:00.

25.01.2024 - 10:38

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KMIII.613.1.2024.BC
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Umowy

  • Termin wykonania zamówienia *

    28.02.2024r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu (data potwierdzona będzie do 14 dni przed wydarzeniem)

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Miasto Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Zamawiający określa następujący warunek udziału w zapytaniu ofertowym: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali/zakończyli co najmniej 2 kompleksowe konferencje/sympozja/fora o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda, przygotowane dla co najmniej 80 uczestników. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w zapytaniu ofertowym zamawiający żąda załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 3 do Umowy (Formularz Ofertowy)

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 70%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    10% - Standard, kategoria hotelu                                                  

    Ocena w ramach kryterium standardu hotelu gdzie odbywać się będzie Forum w oparciu o wskazany schemat w poniższej tabeli.
    W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 10 punktów.
    Opis kryterium
    Jaki jest standard hotelu*?

    hotel 3 gwiazdkowy lub inny obiekt – 0 pkt
    hotel 4 gwiazdkowy – 10 pkt

    * zgodnie z wpisem do centralnego wykazu obiektów hotelarskich, posiadający decyzję właściwego organu o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju i nadaniu kategorii lub inny obiekt spełniający wymogi Zamawiającego

     

    20% - Lokalizacja Forum

    Ocena w ramach odległości od siedziby Zamawiającego** odbywać się będzie w oparciu o wskazany schemat w poniższej tabeli.
    W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 20 punktów.
    Opis kryterium

    Lokalizacja gdzie odbędzie się Forum
    Odległość* do 2 km – 20 pkt
    Odległość* od 2,1 km do 3 km – 10 pkt
    Odległość* powyżej 3 km – 0 pkt

    * odległość mierzona w linii prostej przy użyciu narzędzia google maps
    ** Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.

     

     

  • Termin składania ofert *

    08.02.2024r. godz. 10:00

24.01.2024 - 11:02

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/4/2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

  • Termin wykonania zamówienia *

    do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej skanu wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego).

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    15.02.2024r. godz. 12:00

17.01.2024 - 13:10

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * KTI.0631.1.2024.MR
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy.

  • Termin wykonania zamówienia *

    Od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2024r.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Województwo Łódzkie

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Do niniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy wykonali min. 3 usługi, każda polegająca na zorganizowaniu cyklu co najmniej 3 warsztatów i/lub szkoleń i/lub seminariów w formie stacjonarnej i/lub online.
    Poświadczeniem powyższego będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty (wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej).

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
    1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną oświadczenia wykonawcy (Załącznik nr 4 do projektu umowy).

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    UWAGA: Cena oferty brutto jest ceną jednostkową brutto za organizację jednego spotkania.

  • Termin składania ofert *

    29.01.2024r. do godz. 10:00

16.01.2024 - 13:04

ZAPYTANIE OFERTOWE – Świadczenie usług eksperckich w zakresie przeprowadzenia z upoważnienia Marszałka Województwa Łódzkiego kontroli nad przeprowadzaniem badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu.

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * IFII.8044.1.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.

  • Termin wykonania zamówienia *

    Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę o której mowa w Załączniku nr 1, w nieprzekraczalnym terminie do 29 listopada 2024 roku.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Obszar województwa łódzkiego.

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki udziału
    w postępowaniu:

    -   posiada uprawnienia do przeprowadzania badań psychologicznych kierowców w zakresie psychologii transportu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 05 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami
    (t. j. Dz.U. z 2023 roku, poz. 622 ze zm.).

    -     wydawał lub wydaje orzeczenia odwoławcze w zakresie psychologii transportu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1047 ze zm.)
    lub ustawy z dnia 05 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami, lub


    - wykonał lub wykonuje kontrole badań psychologicznych kierowców w zakresie psychologii transportu.

  • Wymagane oświadczenie i dokumenty

    Oferta powinna zawierać cenę brutto łącznie za przeprowadzenie szesnastu kontroli oraz cenę brutto kontroli jednostkowej. W cenie należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją usługi, w tym koszty przejazdów do / z miejsca kontroli.

    Podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

     

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    Do dnia 06 lutego 2024 roku, godzina 16:00

16.01.2024 - 11:08

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * SEDI.514.1.2024
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    W ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Siedziba Zamawiającego

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
  • Termin składania ofert *

    6.02.2024 roku do godziny 16:00

15.01.2024 - 08:50

Dodatkowe informacje

  • Sygnatura zapytania ofertowego * OPPVI.2600.3.2024.JS
  • Opis przedmiotu zamówienia *

    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu

  • Termin wykonania zamówienia *

    Realizacja zamówienia od daty podpisania umowy na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania
    kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi.

  • Miejsce wykonania zamówienia *

    Łódź

  • Warunki udziału w zapytaniu

    Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu

  • Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 40%
  • Kryteria oceny ofert: inne

    Średnia sprzedaż wydania drukowanego gazety w III kwartale
    2023 r  - 60%

  • Termin składania ofert *

    Termin składania ofert upływa w dniu 05.02.2024 r. godz. 10:00.