Zapytania ofertowe - nieaktywne (48)
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ŚRI.721.45.2022.KD
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu (załącznik nr 1 - Projekt umowy i załącznik nr 1 do Projektu umowy - OPZ)
-
Termin wykonania zamówienia *
21 dni od wezwania Zamawiającego
-
Miejsce wykonania zamówienia *
zgodnie z OPZ
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu (załącznik nr 2 do Zapytania)
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wypełnione i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 3),
2) Wykaz usług (załącznik nr 4),
3) Wykaz osób (załącznik nr 5)
4) Wykaz narzędzi (załącznik nr 6)
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
26.04.2024 r. do godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/13/2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny)
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (arkusz ilościowo – techniczny) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
24.04.2024r. godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.8.2024.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miejsce wykonania zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- dokument potwierdzający uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychiatrii,
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa;
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych;
- podpisane oświadczenie o braku wykluczenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100% cena za sporządzenie jednego wniosku do Sądu
-
Termin składania ofert *
Do 22.04.2024 r. do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * SEDI.514.2.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
-
Termin wykonania zamówienia *
Dostawa w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą jedną bądź wiele części zamówienia. -
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Formularza Ofertowego.
2) specyfikację oferowanych produktów (parametry, nazwa/marka) dla danej części zamówienia na którą składa ofertę. - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
29.03.2024r. godz. 10:00
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kontroli co najmniej 24 lekarzy medycyny wpisanych do ewidencji uprawionych lekarzy do przeprowadzania badań lekarskich w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami, prowadzonej przez Marszałka Województwa Łódzkiego.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.8044.4.1.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od dnia zawarcia umowy do dnia 13 grudnia 2024 roku.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1. oświadczenie Wykonawcy o nie byciu karanym za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub przeciwko wiarygodności dokumentów,
2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu, które zostały wymienione w pkt. IV ppkt 2-4,
3. podpisana przez Wykonawcę „Informację o warunkach przetwarzania danych osobowych”,
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu w oryginale dokumenty poświadczające spełnianie przez niego warunków udziału w zapytaniu, które zostały wymienione w pkt. IV ppkt 2-4. - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Do dnia 25 marca 2024 r.
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym. 2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. 3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.6.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.6.2024
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
doświadczenie 40%
-
Termin składania ofert *
Do dnia 18 marca 2024 r. godzina 16:00
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.5.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w Załączniku nr 1, w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.5.2024
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
doświadczenie 40%
-
Termin składania ofert *
Do dnia 18 marca 2024 r. godzina 16:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * RRIV.433.9.2024.MT
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
18 - 27 marca 2024
Czas trwania wyjazdu: trzy dni robocze. Ostateczny termin wyjazdu zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po podpisaniu umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
teren województwa małopolskiego
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Formularz ofertowy (zał. nr 1 do Zapytania ofertowego)
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Zapewnienie noclegu w obiekcie, który jest certyfikowanym partnerem Marki Lokalnej „Śliwkowy Szlak®” - 40%
-
Termin składania ofert *
4.03.2024 r. do godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/8/2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do umowy
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia od 01.04.2024 - 31.12.2025
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Terytorium Polski
-
Warunki udziału w zapytaniu
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
1) scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika Nr 2 do Umowy (Formularz Ofertowy) - Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
27.02.2024 godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * OPPVI.2600.5.2024
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Realizacja zamówienia od daty podpisania umowy na okres 24 miesięcy lub do wyczerpania
kwoty umowy, w zależności co pierwsze nastąpi. -
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej:
- scan wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną Załącznika nr 2 do Umowy (Formularz ofertowy)
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
upływa w dniu 15.02.2024 r. godz. 10:00.