Zapytania ofertowe - nieaktywne (83)
Zamawiający
Województwo Łódzkie
Al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
ZAPYTANIE OFERTOWE - Wykonanie kontroli finansowej z audytem realizacji umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w transporcie kolejowym zawartej przez Województwo Łódzkie z Operatorem POLREGIO S.A. oraz świadczenie usług doradczych.
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.
Opis zamówienia i planowany termin realizacji:
1. Sygnatura zapytania ofertowego: IFIV.8065.5.2023
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr IFIV.8065.5.2023
3. Termin wykonania zamówienia:
- wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w pkt. 1 OPZ - w terminie do 30 czerwca 2023 r.
- świadczenie usług doradczych, o których mowa w pkt. 2 OPZ - w terminie do 30 września 2023 r.
4. Miejsce wykonania zamówienia: Łódź
5. Warunki udziału w zapytaniu:
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.5.2023.
6. Wymagane doświadczenie i dokumenty:
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.5.2023
7. Kryteria oceny ofert: cena (brutto) :
60% cena
40% doświadczenie
Termin składania ofert:
Do dnia 28 kwietnia 2023 r. godz. 16:00
1. W przypadku, gdy Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wykonawców zostaną one umieszczone na stronie www.bip.lodzkie.pl
2. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.
3. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
4. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnych wzorów umów.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.5.2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr IFIV.8065.5.2023
-
Termin wykonania zamówienia *
- wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w pkt. 1 OPZ - w terminie do 30 czerwca 2023 r.
- świadczenie usług doradczych, o których mowa w pkt. 2 OPZ - w terminie do 30 września 2023 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.5.2023.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.5.2023
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
40% doświadczenie
-
Termin składania ofert *
28 kwietnia 2023 r. godz. 16:00
Zamawiający
Województwo Łódzkie
Al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
ZAPYTANIE OFERTOWE - Wykonanie kontroli finansowej z audytem realizacji umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w transporcie kolejowym zawartej przez Województwo Łódzkie z Operatorem Łódzka Kolej Aglomeracyjna Sp. z o.o. oraz świadczenie usług doradczych.
1. Wykonawca może złożyć ofertę tylko i wyłącznie za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej. Oferta złożona w innej formie nie będzie brana pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące zapytania ofertowego za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej.
3. Termin składania ofert: co najmniej 21 dni.
Opis zamówienia i planowany termin realizacji:
1. Sygnatura zapytania ofertowego: IFIV.8065.6.2023
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr IFIV.8065.6.2023
3. Termin wykonania zamówienia:
- wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w pkt. 1 OPZ - w terminie do 30 czerwca 2023 r.
- świadczenie usług doradczych, o których mowa w pkt. 2 OPZ - w terminie do 30 września 2023 r.
4. Miejsce wykonania zamówienia: Łódź
5. Warunki udziału w zapytaniu:
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.6.2023
6. Wymagane doświadczenie i dokumenty:
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.6.2023
7. Kryteria oceny ofert: cena (brutto) :
60% cena
40% doświadczenie
Termin składania ofert:
Do dnia 28 kwietnia 2023 r. godz. 16:00
1. W przypadku, gdy Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wykonawców zostaną one umieszczone na stronie www.bip.lodzkie.pl
2. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.
3. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej powiadomi o dokonaniu tej czynności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zamieści informację na stronie internetowej.
4. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnych wzorów umów.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8065.6.2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr IFIV.8065.6.2023
-
Termin wykonania zamówienia *
- wykonanie kontroli finansowej z audytem, o której mowa w pkt. 1 OPZ - w terminie do 30 czerwca 2023 r.
- świadczenie usług doradczych, o których mowa w pkt. 2 OPZ - w terminie do 30 września 2023 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w Zapytaniu ofertowym nr IFIV.8065.6.2023
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane doświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określa Zapytanie ofertowe nr IFIV.8065.6.2023
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
40% doświadczenie
-
Termin składania ofert *
28 kwietnia 2023 r. godz. 16:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * SEDI.514.1.1.2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
w ciągu 20 dni od dnia zawarcia umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Siedziba Zamawiającego
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
oświadczenie o tym nie zachodzą w stosunku do Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia* przesłanki wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1* ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
28.04.2023 r. do godziny 23:59
Zamawiający udziela następującej odpowiedzi na nadesłane pytania:
Pytanie 1:
Czy razem z ofertą należy złożyć jeden scenariusz i storyboard animacji?
Odpowiedź:
Wykonawca ma załączyć do oferty proponowany scenariusz wraz ze storyboard, tak aby zamawiający mógł poznać wizję i założenia spotu. Należy złożyć jeden scenariusz do jednej animacji, nie muszą być szczegółowe.
Pytanie 2:
Jaką kwotę Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wskaże kwoty na realizację ww. zamówienia, ponieważ Wykonawca, jako specjalista w tej dziedzinie, powinien rzetelnie oszacować cenę za wykonanie takiego zamówienia.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASV/3/2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie zgodnie z zapisem w OPZ.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50%
-
Kryteria oceny ofert: inne
- doświadczenie 10%
- scenariusz spotu 40%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 25.04.2023 r. o godz. 10:00
Wymagane oświadczenie i dokumenty:
1. Wykonawca:
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa,
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych".
Kryteria oceny ofert:
Cena (brutto): 100%
Kryterium oceny ofert jest cena brutto za sporządzenie 1 wniosku.
Kryteria oceny ofert inne: Brak
Termin składania ofert: 24.04.2023 r., do godz. 16.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.4.2023.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu.
-
Termin wykonania zamówienia *
31.12.2023 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Szczegóły znajdują się w załączeniu.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Szczegóły znajdują się w załączeniu.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * %100
-
Kryteria oceny ofert: inne
Brak.
-
Termin składania ofert *
24.04.2023 r., do godziny 16:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * OPPIV.2403.86.2023.AB
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
maj/czerwiec 2023 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
online
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Oferta musi zawierać następujące dokumenty podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2. Wykaz osób (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3. Wykaz usług (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
4. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),e. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50 %
-
Kryteria oceny ofert: inne
jakość szkolenia - 15 %
doświadczenie trenera - 35%
-
Termin składania ofert *
24 kwietnia 2023 r. do godz. 12.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/14/2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Od 01.06.2023 do31.12.2025
-
Miejsce wykonania zamówienia *
al. Piłsudskiego 8 i ul. Roosevelta 15
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
21.04.2023 r. o godz.12.00
Pytanie 1. Zamawiający w pkt 1. wymaga zaoferowania procesora osiągającego w teście Passmark CPU Mark wynik min. 13000 punktów zgodnie z tabelą wyników testu z załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Chcąc zaoferować najnowsze rozwiązania dostępne na rynku to czy Zamawiający dopuści procesor najnowszej generacji, którego wynik nie jest jeszcze opublikowany w testach Passmark CPU Mark, ale jest on natywnym następcą procesora, który spełnia wynik 13000 punktów w teście Passmark CPU Mark na dzień 27.03.2023?
Zamawiający dopuszcza procesor jeśli jest bezpośrednim następcą procesora poprzedniej generacji, który osiąga w teście minimum 13000 punktów oraz ma taką samą lub większą liczbę rdzeni i takie samo lub wyższe taktowanie (np dla procesora i5-1235U następcą spełniającym wymagania może być procesor i5-1335U).
Pytanie 2. Zamawiający wymaga w laptopie w pkt 8. Portów/złącz wbudowanych: 1xHDMI, 2xUSB 3.2, 1x USB 3.2 Type-C z funkcją Power Delivery, czytnik kart microSD. Z racji tego, iż w najnowszych modelach laptopów dostępnych u wiodących producentów sprzętu IT coraz częściej odchodzi się od czytników kart microSD lub kart SD, to czy zamawiający dopuści sprzęt bez czytnika kart microSD? W przypadku posiadania takiego czytnika to czy zamawiający dopuści zewnętrzny czytnik kart microSD?
Zamawiający dopuszcza zewnętrzny czytnik kart.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/13/2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia dokonania zamówienia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - al.Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 18.04.2023 r. o godz. 12:00.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASV/3/2023
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu.
-
Termin wykonania zamówienia *
21 dni od podpisania umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu (Załącznik nr 2 - OPZ)
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 1,
2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw i usług opisanych w rozdziale II pkt 2 OPZ,
3. Specyfikacja techniczna urządzenia do monitorowania jakości powietrza,
4. Instrukcja montażu urządzenia.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
13.04.2023 r. godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * OPPIV.2403.75.2023.AB
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
maj 2023 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
on-line
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Oferta musi zawierać następujące dokumenty podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2. Wykaz osób (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3. Wykaz usług (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
4. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
5. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 50 %
-
Kryteria oceny ofert: inne
jakość szkolenia - 15%
doświadczenie trenera - 35%
-
Termin składania ofert *
12 kwietnia 2023 r. do godziny 12.00