Zapytania ofertowe - nieaktywne (1625)
UWAGA
ZMIANA ZAŁĄCZNIKA , POZ. 49
*Treść pytania*
Szanowni Państwo, proszę o informację czy zasilacze do laptopów opisane w pozycjach 43,44,45,46 mają być oryginalne tj . marki dell czy mogą być zamienniki
ODPOWIEDZ: Zamawiający dopuszcza tylko oryginalne zasilacze do laptopów.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/5/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych szczegółowo wyspecyfikowanych w arkuszu ilościowo – technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia dokonania zamówienia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga,
aby dostawa została zrealizowana bezpośrednio przez Wykonawcę bez pośredników i firm spedycyjnych.Dane Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego – al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 25 marca 2022 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/2/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych:
- Taśm LTO-7 M8 – 50 szt.
- Etykiet samoprzylepnych do taśm LTO7-M8 o numerach od 000451M8 do 000501M8
- Wkładek SFP+ 10GbE, SR 850nm (oryginalnych lub zmienników kompatybilnych z posiadanymi przełącznikami Dell N4064F) z 12 miesięczną gwarancją producenta – 8 szt
(w przypadku zaoferowania zamienników oryginalnych wkładek SFP+ ich odbiór nastąpi po zweryfikowaniu poprawności ich działania na przełącznikach zamawiającego – w terminie do 14 dni od ich dostawy).
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin wykonania zamówienia do 14 dni od ich dostawy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga,
aby dostawa została zrealizowana bezpośrednio przez Wykonawcę bez pośredników i firm spedycyjnych. -
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 24 marca 2022 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * Nr AS/ASV/2/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie 150 dni od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z zapisami OPZ.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 16.03.2022 r. o godz. 1000.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * Nr AS/ASV/1/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie 21 dni od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z zapisami OPZ.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 14.03.2021 r. o godz. 1000.
Zapytanie ofertowe Nr IFIV.8050.1.2022 na opracowanie w formie tekstowej i graficznej zapisów aktualizacji „Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Łódzkiego do roku 2020 z perspektywą do roku2030” przyjętego uchwałą nr XVII/178/15 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 27 października 2015 r. w zakresie dotyczycącym elektromobilności.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * IFIV.8050.1.2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku
-
Termin wykonania zamówienia *
Etap I do 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Etap II do dnia 30 listopada 2022 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączniku
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane oświadczenie i dokumenty znajdują się w załączniku.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Doświadczenie posiadane przez osobę realizującą przedmiot zamówienia – waga kryterium 40%
-
Termin składania ofert *
11 marca 2022 r, godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PMIV.0441.7.2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
22 marca 2022 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
a/ Konferencja odbędzie się na terenie miasta Łodzi, Zamawiający udostępni lokalizację Wykonawcy.
b/ Uroczysta kolacja - wydarzenie ma odbyć się na terenie miasta Łodzi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę z uwzględnieniem wytycznych wskazanych w Załączniku nr 1
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60 %
-
Kryteria oceny ofert: inne
Produkty wykorzystywane do przygotowania cateringu pochodzące z Listy produktów tradycyjnych z Województwa Łódzkiego - 30 %
Klauzule społeczne dotycząca zatrudnienia - 10 %
-
Termin składania ofert *
04.03.2022, godzina 15.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Usługa montażu znaków R4, R4b i R4d oraz A24 na fragmencie niebieskiego szlaku rowerowego „Nad Pilicę” (odcinek Łódź-Maluszyn – ok. 135 km) – etap 1 zgodnie z zatwierdzonymi projektami stałej zmiany organizacji ruchu. Zamawiający dysponuje znakami, słupkami, taśmami band-IT oraz obejmami.
Więcej informacji w załącznikach.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ST/1/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu - zapytanie ofertowe
-
Termin wykonania zamówienia *
Maksymalnie do 70 dni od podpisania umowy; termin wskazuje wykonawca.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
fragment szlaku rowerowego na odcinku Łódź-Maluszyn ok. 135 km; zgodnie z zatwierdzonymi projektami stałej zmiany organizacji ruchu
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu - zapytanie ofertowe
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca składając ofertę, winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) od 2 do 4 usług montażu znaków o łącznej wartości min. 35 000,00 zł brutto, a także wykaże, że usługi te zostały wykonane należycie i bez zastrzeżeń (wykaz prac wraz z kwotami spełniających podany warunek oraz referencje).
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 75%
-
Kryteria oceny ofert: inne
25% termin wykonania usługi
Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium dokonana będzie według następującego schematu:
- termin realizacji zamówienia do 50 dni – 25 pkt
- termin realizacji zamówienia od 51 do 60 dni – 10 pkt
- termin realizacji zamówienia od 61 do 70 dni – 0 pkt
-
Termin składania ofert *
7 marca 2022 r. godz. 23:59:59
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/4/2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia dokonania zamówienia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składnia ofert upływa w dniu 4 marca 2022 r. o godz. 12:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PMI.0633.4.2022
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 28 grudnia 2022 roku
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (formularz ofertowy) w formie scanu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 60%
-
Kryteria oceny ofert: inne
Odległość od siedziby Zamawiającego – 20%
Powierzchnia magazynowa – 20%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert znajduje się w zapytaniu ofertowym.
-
Termin składania ofert *
25.02.2022r. godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PZI.9061.4.2022.SK
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin wykonania zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miejsce wykonania zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
- kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza (poświadczona za zgodność z oryginałem),
- pisemna zgoda na upoważnienie przez Marszałka Województwa,
- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
- podpisana „Informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych”.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Do 04.03.2022 r. do godz. 16.00