Zapytania ofertowe - nieaktywne (1625)
UWAGA: Odpowiedz na zadane pytania.
- Dotyczy Załącznika nr 1 do umowy OPZ. Ponieważ Zamawiający ustalił minimalne pakiety danych (50Gb i 100 GB w kraju) odnawialne co miesiąc i wyraził zgodę po przekroczeniu limitu do zmiany parametrów transmisji danych, wnosimy o usunięcie zapisu mówiącego o nielimitowanym dostępie do sieci Internet w technologii LTE i 5G.
Ad. 1. Zamawiający podtrzymuje wymaganie nielimitowanego dostępu do Internetu w ramach technologii 4G/5G
- Dotyczy Załącznika nr 1 do umowy OPZ. Ponieważ wymagane do abonamentu typ A routery nie są już dostępne ( status EOL ), wnosimy o zgodę na możliwość zaproponowania routera 5G innego producenta np. ZTE.
Ad. 2. Zamawiający dopuszcza innego producenta - ZTE ROUTER MC801A 5G
- Czy Zamawiający potwierdza, że w przypadku wyboru oferty Zleceniobiorcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna Umowy poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh.
Ad. 3 Zamawiający potwierdza, iż w przypadku wyrażenia takiej woli przez Wykonawcę część komparycyjna Umowy poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh
- Wykonawca zwraca się z prośbą o ujednolicenie i zastąpienie w postanowieniach § 4 ust. 8, ust. 9 , ust.10 umowy terminu „opóźnienie” wyrażeniem „zwłoka”. Uzasadnieniem dla takiej zmiany jest potrzeba wykluczenia interpretacji, iż Wykonawca będzie obciążony obowiązkiem zapłaty kar umownych nawet w sytuacji, gdyby niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy nastąpiło wskutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. bezprawnych działań lub zaniechań osób trzecich).
Ad. 4 Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe brzmienie ww. postanowień umowy i zwraca uwagę, iż zważywszy na fakt, że umowa będzie zawarta poza reżimem ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych nie obowiązuje zakaz wynikający z art. 433 pkt.1 tej ustawy.
- Zamawiający w treści postanowień § 4 ust. 13 umowy wskazuje na prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wartości zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych. W świetle powyższego Wykonawca zwraca się o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę na uzupełnienie zapisu, poprzez wskazanie, że łączna wysokość odszkodowania wraz z naliczonymi karami nie przekroczy całkowitej wartości umowy. Wykonawca zwraca uwagę, że wskazanie maksymalnej wysokości odszkodowania umożliwia oszacowanie ryzyka związanego z realizacją umowy.
Ad. 5 Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe brzmienie ww. postanowienia projektu umowy i zwraca uwagę, iż wysokość kar umownych jakie mogą zostać naliczone w myśl postanowień umowy została ograniczona zgodnie z § 4 ust. 11 projektu umow
- Zgodnie z treścią § 4 ust. 12 umowy Zamawiający ma prawo do naliczania i potrącania należnych mu kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. W celu uniknięcia w tym zakresie nieporozumień Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że ewentualne naliczenie i potrącenie kar umownych poprzedzone zostanie postępowaniem, które potwierdzi prawidłowość naliczania kar umownych. Powyższe wynika z okoliczności, że kara umowna powinna przysługiwać Zamawiającemu tylko i wyłącznie w przypadku, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania nastąpiło z winy Wykonawcy, co w praktyce oznacza konieczność istnienia procedury, w toku której Strony mają możliwość przedstawienia swojego stanowiska.
Ad. 6 : Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia postanowień umowy dotyczących procedury wyjaśniającej „prawidłowość naliczania kar umownych”. Zamawiający zwraca jednocześnie uwagę, iż w toku realizacji umowy strony mogą na bieżąco prowadzić korespondencję i wymieniać informacje dotyczące ewentualnych przeszkód w prawidłowej realizacji umowy.
- Odnośnie zapisów § 4 Pkt 5, wnosimy o zmianę, że termin płatności za fakturę to był liczony od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę, np. 21 dni od daty wystawienia. Wykonawcy. W celu uniknięcia w tym zakresie nieporozumień Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że ewentualne naliczenie i potrącenie kar umownych poprzedzone zostanie postępowaniem, które potwierdzi prawidłowość naliczania kar umownych. Powyższe wynika z okoliczności, że kara umowna powinna przysługiwać Zamawiającemu tylko i wyłącznie w przypadku, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania nastąpiło z winy Wykonawcy, co w praktyce oznacza konieczność istnienia procedury, w toku której Strony mają możliwość przedstawienia swojego stanowiska.
Ad. 7 Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe brzmienie ww. postanowienia projektu umowy.
- Odnośnie zapisów § 4 ust. 6, wnosimy o zmianę w taki sposób, aby za dzień zapłaty uznawany był dzień wpływu środków na rachunek Wykonawcy.
Ad. 8 Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe brzmienie ww. postanowienia projektu umowy.
- Odnośnie zapisów § 4 ust.11, zwracamy się o obniżenie maksymalnej wysokości kar umownych do 20 % wartości Umowy.
Ad. 9 Zamawiający podtrzymuje dotychczasowe brzmienie ww. postanowienia projektu umowy.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/48/2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Dane Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego – al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 4 listopada 2021 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASIII/03/2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia wskazany będzie przez Zamawiającego w formie elektronicznej bądź telefonicznej
nie później jednak niż na 2 dni przed zaistnieniem potrzeby zapewnienia tłumaczenia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miejsce wykonania zamówienia znajduje się w załączniku Nr. 2 warunki zamówienia
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 29.10.2021 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ŚRI.721.5.1.2021.JS
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
40 dni od dnia podpisania umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Województwo Łódzkie
-
Warunki udziału w zapytaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonali (zakończyli) lub współwykonali co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu programu ochrony środowiska przed hałasem lub aktualizacji programu ochrony środowiska przed hałasem, w tym jeden na poziomie wojewódzkim, o których mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, pozwalające potwierdzić
ich doświadczenie. -
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej (w formie scanu) wypełniony zał. nr 1 - formularz ofertowy oraz zał. nr 2 - wykaz wykonanych usług. Dokumenty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
18.10.2021r. do godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * ŚRI.721.4.1.2021.JS
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
40 dni od dnia podpisania umowy
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Siedziba Wykonawcy
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Informacje znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
18 października 2021 r. godz. 10:00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/51/2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do dnia 10 listopada 2021 r. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 15 listopada 2021 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Zamówienie zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego – Departament Administracji i Społeczeństwa Informacyjnego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 21 października 2021 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PMIV.433.2.12.2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
2-8.11.2021 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Berlin (Niemcy)
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz wypełnionego i podpisanego wykazu wykonanych usług.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
06.10.2021 r. godz. 10.00
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * PMIV.433.2.12.2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
2-8.11.2021 r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Berlin (Niemcy)
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz wypełnionego i podpisanego wykazu wykonanych usług.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100 %
-
Termin składania ofert *
06.10.2021 r. godz. 10.00
UWAGA:
Pytanie:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty na produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, ale innego producenta?
Odpowiedź na pytanie: Zamawiający podtrzymuje zapisy.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/50/2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia dokonania zamówienia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 18 października 2021 r. o godz. 12:00.
UWAGA:
*Treść pytania*
Dzień dobry, w związku z bardzo małą dostępnością sprzętu IT, w tym również monitorów z zapytania ofertowego, zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu realizacji do 31.12.2021 r. Jeśli będą Państwo potrzebowali oświadczenia producenta w tej sprawie, proszę o informację. Skontaktuję się z firmą NEC z prośbą o ich stanowisko w tej sprawie.
ODPOWIEDZ NA POWYŻSZE PYTANIE:
Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu do 29.12.2021
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * AS/ASVI/49/2021
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu
-
Termin wykonania zamówienia *
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od dnia dokonania zamówienia.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga,
aby dostawa została zrealizowana bezpośrednio przez Wykonawcę bez pośredników i firm spedycyjnych.Dane Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego – al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.
-
Warunki udziału w zapytaniu
Warunki udziału w zapytaniu znajdują się w załączeniu
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
Termin składania ofert upływa w dniu 13 października 2021 r. o godz. 1200.
Dodatkowe informacje
- Sygnatura zapytania ofertowego * KMIII.152.16.2021.KMG
-
Opis przedmiotu zamówienia *
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu (Projekt Umowy oraz Załącznik nr 1 do Projektu Umowy)
-
Termin wykonania zamówienia *
22.10.2021r.
-
Miejsce wykonania zamówienia *
Miasto Łódź
-
Warunki udziału w zapytaniu
Wykonawca spełni warunek udziału w niniejszy zapytaniu ofertowym, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 2 wydarzenia (o podobnym charakterze jak niniejsze zamówienie) dla min. 50 osób. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia referencji/dokumentacji potwierdzającej spełnienie warunku udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.
-
Wymagane oświadczenie i dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie scanu za pośrednictwem niniejszej aplikacji webowej wypełniony i podpisany (przez osobę upoważnioną) Formularz Ofertowy.
- Kryteria oceny ofert: cena (brutto) * 100%
-
Termin składania ofert *
23.09.2021r. do godz. 10:00